Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 7 maja 2015

Nadzieja

Wstajemy pełni wartości gdy mamy w kimś oparcie
Następuje zrozumienie, a nie rozdarcie
Chociaż to nie jest doskonałe ,to nietoksyczne
Nie działa na nerwy na stany psychiczne
Chce się żyć kiedy nie brakuje sensu niczym tlenu
A śmiech wypłukuje każdą pozostałość problemu
Sytuacji przeszłości, chce się żyć w pełni radości
Kiedy człowiek zważa na drugiego w symfonii miłości
Okażmy sobie serce, nie bądźmy takimi egoistami!
Wczujmy się w człowieka bo z większymi może być problemami
Nie doceniamy tego co mamy, a dany nam jest świat cały
Człowieku zobacz ile okazji, choć jesteś taki mały
Nie chcę myśleć o tym co będzie, skupiam się na teraźniejszości
Cele zamieniam w działanie, ryzykuję wedle swych możliwości
Stawiam kroki, choć nie idzie mi to doskonale wcale
Wierzę w swe możliwości, tworzę chaos by poskładać z niego korale
Chcę znaleźć się w jakimś porządku, stworzyć dla siebie miejsce
Niczym gniazdo budują ptaki, wkładam w to dusze i serce
Nie jest pięknie, bije się umysł z nieposłusznym ciałem 
Ciało się poddaje, a jego umysł mówi: jeszcze nie wygrałem 
Chociaż już nadszedł moment, że nie dałem rady
Teraz powstałem z popiołu, kontempluje wady
Wiem, że nie jestem kimś istotnym na arenie zdarzeń
Jednak dążę póki żyję, do jakichkolwiek wrażeń i marzeń
Bo nie czuję życia, nie jestem do tego stworzony
By chodzić na imprezy i od pet być upierdolony
Jestem typem romantyka, który samotnie przemierza okolice
Jeżeli nie zniechęciłeś się do mnie jeszcze wyjdź ze mną na ulice
Pogadamy nie przy piwie a soku, bo wole coś owocowego
Kupimy czekoladę, lepiej pełnym energii być dla życia zdrowego 
Na takich lecą zajebiste dziewczyny, no gdyby tak było
Nikt by nie pił alkoholu i by lepiej nam się żyło


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)