Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 14 maja 2015

Może trafię na Ciebie...

Bardzo mi się podobasz, chciałbym się z Tobą spotkać
Żeby Cię poznać i swój lęk przed ludźmi pokonać
By poczuć Twój zapach i Twoje oczy pooglądać w milczeniu
Nadać sens prawdzie utkanej w naszym przeznaczeniu
Chciałbym Cię spotkać na ulicy, odnaleźć nić porozumienia
Magię jaka siedzi w naszych głowach i dąży do wyzwolenia
Chodzi o dusze, które wciąż wędrują swoją świadomością
By wreszcie trafić na bratnią i zakochać się z wzajemnością
Czy Ty nią jesteś? Czy dalej mam szukać tej wyjątkowej
Która odda swe serce dla miłości pięknej, nowej
Miałem z kim się synchronizować duchowo energią
Ale magia prysła i spotkałem się sam ze swą tragedią
Czy okażesz się być Tą jedyną, co mnie pokocha
Rozweseli i będzie ze mną do końca, nie strzeli focha?
Da poczucie, że życie ma sens, że mogę dla kogoś żyć
Bo samemu nie potrafię, nie umiem swego życia ułożyć
Jeżeli to nie Ciebie szukałem to przykro mi całkowicie
Kiedyś miałem fajną dziewczynę i zerwała, cóż takie życie
Nie mam pojęcia czy na taką kiedykolwiek jeszcze trafię
Jak widać bez swojej połówki żyć jakoś potrafię…

1 komentarz:

  1. To takie piękne! :3
    Bardzo lubię czytać twoje wiersze :3
    Pozderki <3 :)
    ~ Twoja fanka nr. 1 :D

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzaj mnie częściej! :)