Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 3 maja 2015

umieram....

Umieram, potrzebuję pomocy, by ktoś mnie pobudził
Wskazał drogę, a nie cały zapał mój studził
Umieram, bo nie widzę sensu dalszego życia
Boję się wszystkiego, jak patrzą na mnie z ukrycia
Umieram, bo moja dusza nie ma się z kim zjednoczyć
Mój los się toczy z oporem, nie ma się jak potoczyć
Umieram, bo nie potrafię zaakceptować siebie
Miało być pięknie, a zostało po tym cierpienie
Gdy mój związek rozpadł się, ona się zakochała
Ja chciałem ją, ale ona innego wtedy już chciała
Czekam aż ktoś złapie mnie za rękę i poprowadzi
Niechaj spełni się cud, bo każdy dziś mną gardzi
Umieram, niech ktoś mnie chociaż wysłucha
Zanim przepadnę na zawsze, zabierze mnie kostucha
Jednak umieram, bo nie mam już nic do powiedzenia
Serce jest pełne ran, nie szlifuje się go jak kamienia
Nie ma we mnie szczęścia, znikło rozpryśnięte
Uleciało gdzieś, poza moje oczy smutne, przeklęte
Serce obojętne nie czuje nawet już, że to jest życie
I widzę tylko jebany smutek, gdy patrzę się w odbicie

3 komentarze:

  1. bardzo melancholijna ta twórczość. Ale mam szczera nadzieje,że różne życiowe doświadczenia umocnią twoja osobowość i zaczniesz postrzegać siebie jako wartościową osobę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje wiersze są piękne, choć pełno w nich smutku. Nie przestawaj pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę szczerze przyznać, że coś mnie w tym utworze zachęca, mimo iż nie przepadam za tego typu twórczością (prosty, jasny przekaz, do tego negatywne nastawienie). Może krytykiem nie jestem, bo młoda ze mnie osoba, jednak często zaczytuję się w poezji i z jakiegoś powodu wiersz tak prosty zatrzymuje na moment.
    Jedyne, co mogę Ci podpowiedzieć: zanim twórczość opublikujesz, przeczytaj to kilka razy. Podejdź do tego jak najbardziej krytycznie potrafisz i coś, co Ci się nie podoba, zmień.

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzaj mnie częściej! :)