Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

sobota, 22 lipca 2017

Zawsze się z tym utożsamiałem - intuicja

Nigdy nic wspólnego z tym światem ludzkim nie miałem 
Zawsze się utożsamiałem z tym co szczerze odczuwałem
Czyli jak go postrzegałem, definiowałem i jak funkcjonowałem
Przez to swój prawdziwy sens rzeczywistości nadawałem
I z tymi z którymi się zadawałem i o czym rozmawiałem
I co o tym wszystkim myślałem i jak wewnętrznie reagowałem 
Na granicy dwóch światów wciąż wewnętrznie się łamałem 
Bo oni nie rozumieją mnie, a ja zbyt dobrze rozumiałem
Gdyż wielowymiarowo wciąż odczuwam z poziomu wyższego
W relacji ze źródłem, które światłem dla wnętrza duchowego

Politycy są oderwani od rzeczywistości podtrzymując sens świata, który jest oderwany od rzeczywistości dla nowych pokoleń. A rzeczywisty wbrew nowym pokoleniom, dlatego ...

Przyszedłem tu do was z taką o to piosenką
Ziemia jest Boska a świat na niej jest udręką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)