Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 2 lipca 2017

Gdzie Twoja połówka?

Gdzie Twoja połówka?

Ale połówka czego, czym jest całość?
Twierdząc połówka to jest całość, więc dwie połówki to dwie całości, które nie mogą bez siebie istnieć jak jing i jang - są to dwa oddzielne istnienia, ale dzięki sobie mogą istnieć. Gdy jest proton i elektron to są dwie inne energie, które się uzupełniają. Połówka jest wtedy gdy druga połowa jest w pewnym kontekście taka sama, a nie inna od drugiej połowy. Dlatego w tym aspekcie nie ma połówek a dwie całości, które się uzupełniają.

Nie jestem na pół przekrojony - jestem całością
Jaka moja połówka? Może jak patrzysz na mnie widzisz połowe ciała, a druga połowa znikła :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)