Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 6 lipca 2017

Misja uratowania Ziemi

Mieszkam z natrętnymi próżniakami, którym udaje się manipulować i nieświadomie oszukiwać innych. Ja jestem człowiekiem pierwotnym - poetą we wszechświecie - indywidualnym wspólnego uniwersum. Pierwotnie w dżungli - raju we Wszechświecie wśród jaszczurów - tak doświadczam. A babcia i dziadkowie to moim zdaniem - rzeczywiście normalni, prawdziwi ludzie.
Milczenie i ,,logika" wobec mojego milczenia jako miłość, radość - wspólna płaszczyzna myślenia, funkcjonowania jako z innymi ludźmi pierwotnymi: poetami, nomadami - to jest to: wolność, zdrowie.
Nikt nas nie zrozumie, ale przynajmniej identyfikując się ze sobą jesteśmy pewni swego milczenia - medytacji - pierwotności.
Pewni swej normalności, rajskiej natury, anielskiego poczucia 

Zadawać się musimy tylko z ludźmi i braćmi i siostrami światła, bo tylko ludziom można pomóc i Ziemi, a nie jaszczurom! 

Jestem pięknym aniołem
Latam dużym kołem 
Wsród motylków pod niebem
Jestem numer siedem!

Różnice:
człowiek światła - człowiek jaszczur 
                Pomoc - władczość
           Rozmowa - kłamstwa, manipulacja
             Pewność - bezradność 
           Milczenie - natrętność, niepokój, próżność
    Logika, rozum - próżność, nadzorowanie, upartość ku mitologi

Otóż jaszczury sa bezradne wobec natury dlatego trzymają się mitologi niszcząc naturę. Trzeba spalić umysł ogniem serca - mocą doskonałą. Jaszczury są bezradne i boją się natury, a nasza obecność jest armią Królestwa Bożego - armią rajską, anielską, armią przyrody! Niszcząc mitologie sprawicie iż jaszczury będą bezradne, a ludzi uwolnicie z niewoli, a dzieci światła staną się wiecznie wyzwolone w raju!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)