Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

wtorek, 4 lipca 2017

Sam siebie stwarzasz z medytacji ku tabula rasa w samowoli

Bez miłości nie ma wolności
A zasady nie dają radości

Od teraz jestem mistrzem wolności, miłości, radości i samowoli

Prowadzi to donikąd, i dlatego bez sens jest tym co jest, i od tego tworzy się sens, tworzy się siebie, istnieje w doświadczeniu to pusta kartka, medytacyjnie ku pierwotności to pusta kartka...czyli bez sens, i od tego kreuje się siebie, dzięki woli i wolności - tak tworzy się własne doświadczanie

Sam siebie stwarzasz, pierwotnie istnienie w doświadczeniu to czysta kartka

Doświadczenie jest bez sensu i jest czystą kartką

W ogóle nigdy nie ogarnę tej wymiany, zamiany, coś za coś - tych rytuałów transakcji.
Rozumiem jedynie: biorę i mam

Nie ogarniam jak można za czymś czekać, czekanie jest czymś absurdalnym

Rozumiem: biorę i mam
Albo nie mam i koniec

Albo jest albo nie

Tak czy nie? Bez ale...jak jest to biorę

Jestem między skrajnościami jako natura jest antyświatowa a jednocześnie cieszę się, raduję, jestem między obłudnym światem którego nie rozumiem i strasznie mnie niszczy i jednocześnie miewam piękne chwile i potrafię radować się egzystencją jak nikt inny...

Zastanawia mnie czy Ci u władzy mają poczucie wolności totalne czy są zależni od swych bogactw, bo jeżeli są zaślepieni w logice wobec materii w rosnącym ego to zbliża to Ziemie do zniszczenia, muszą być bardzo władczy, nieszczęśliwi i nieznośni - utrapieniem dla innych, którzy są skazani na ich obecność na codzień.
A jeżeli mają poczucie wolności i mimo bogactw są niezależni to czując prawdziwą wolność mają raj totalny... bogactwa i radość i poczucie totalnej swobody - samowoli to są Bogami na Ziemi. - jak w bajce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)