Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 3 lipca 2017

,,mój świat", pierwotność, niepowtarzalna indywidualność

Stworzyliście taki swiat to teraz myślcie za mnie, myślicie... I jestem niewolnikiem waszej polityki, waszych humorów względem tego że posiadacie, dlatego uważacie się za lepszych, tylko dlaczego nic z tego nie mam?
Wasze rozumowanie nie zbiega się z moją osobą
Nie mamy o czym gadać, naprawdę :) - nie funkcjonuję w kategoriach żadnej polityki, żadnej... Nie respektuję niczego w tym świecie, nie umiem się oszukiwać, być hipokrytą... Pieniądze, drogi, zasady, mechanizmy polityki - mnie nie angażujcie w wasz absurd, to są wasze problemy...
Ja funkcjonuję w świecie doskonałym - w świecie wibracji, energii, promieniowań fal. Nie znam innego świata :), ale widzę inny - ten wasz szpetny, co niszczy ten, w którym się narodziłem - doskonały.

Każde ciało jest ciałem Boga, ale zależy czy potrafisz doprowadzić je do pierwotnej doskonałości i być spójny z Tą doskonałością jako intuicyjny ku doskonałości

Te wszystkie drzewa, ta cała roślinność są takie obecne...
Bądź intensywnie uważny w teraźniejszości i rozpłyń się w niej, wejdź w nią całym sercem, intensywnie, uważnie i z miłością w nastawieniu... - niezależnie, świadomie - samadhi - jako doświadczający, a nie ingerujący

Smutno, gdy przeklina się małe dzieci, a znam pewną dziewczynkę.
Do tej dziewczyny nie to że trzeba umieć podejść, umieć to można obsługiwać komputer. Ta dziewczyna jest nieprzewidywalna i dyktatorska, moze przez swą wyjątkowość i niewinność cierpieć przez nieudolnych tumanów, którzy walczą z jej ,,pierwotną naturą"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)