Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

wtorek, 4 lipca 2017

Wolność, naturalny stan - biorąc odpowiedzialność

Moja siostra jest bardzo mądra, powiedziała tak:
Ja nie chcę takiego domu, wolę mieć dom bez króla i królowej, każdy może mieć oczy królewskie!

Mnie przeszedł dreszcz, ale niestety reptilianie nie dostrzegają tej mądrości, są otwarci jedynie na swój fałsz w próżności i manipulując. Moja mama jest wstrętna, to nie jest moja mama. Mam już dosyć, mam gdzieś, sama do tego doprowadziła, a ja mam swą godność i wolę być wolny, jestem wolny, zawsze byłem. Niestety mam dość wszystkiego jak codzień, idę cieszyć się wolnością i nic mnie już nie obchodzi...
Słuchać mamy? Być wiernym wobec oczekiwań, że coś fajnego dostanę? Nowy telefon? Żałosny jestem... Naprawdę czy potrzeba być posłusznym by coś dostać? Nie widziałem czegoś takiego w przyrodzie. Pierwsze słyszę...
Biorę i mam... Tak jest w przyrodzie. Biorę i mam... Np. Miód, a to że rój pszczół się rzuci to  jestem w stanie uciec...
Ale nie znam innej zasady poza biorę i mam... Wszystko inne jest sztuczne, wynika z osobowości a nie prawdziwości jako szczerości.
Wolność to ja od zawsze, zawsze byłem i jestem wolny, jest to prawo uniwersum, wolność i wolna wola i nieskończone pragnienie by doświadczać, pragnienie, które samo w sobie jest celem, by trwało, pragnienie by jeszcze więcej funkcjonować z wolną wolą ku Ziemi i ogólnie ku Wszechświatowi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)