Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 20 lipca 2017

Uczysz się dla siebie, nie dla kariery, kariera jest niezależna od nauki - kariera to czyny

Przeczytałem wiele książek, starałem się z całych sił odnalezc jakiś wspólny horyzont i nie da się, trochę przez to jest niepewnie, bo ja wiem że nigdy nic nie będę robił i kombinuję by mieć papierki w razie czego - byc w ramach jakieś optymalności

Ale no tak dla świadomości, nie ma co się męczyć, a książki są niepotrzebne, żałuję że tyle czytałem, bo nijak to nie pomoże, świat jest lichy, i zawsze będzie się niezależnie mimo złych sytuacji i trzeba mimo ich mieć zawsze świadomość swej zajebistości, a wiedza tu nic nie da... Żadne książki, nawet jak całe życie czytasz i czytasz....
Uczysz się dla siebie - to jest ważne ale tą wiedzą nie zdziałasz nic wobec tego świata a bardziej wobec siebie by żyć zdrowiej, bardziej świadomie wobec np promieniowań, zanieczyszczeń , chemii,oszustw itp ale nie da Ci ona nic jeżeli chodzi o perspektywę względem świata, względem kariery, tworzenie kariery to po prostu obecność pełna cierpliwości i frustracji

Pro po dziewczyn każda jest ,,emocjami i lustrem sukcesów i błędów faceta"
I w ogóle każdy lepszy człowiek jest lepszym lustrem który lepiej odzwierciedla jako wykazuje reakcje wewnetrzną, wrażenie mam iż czym bardziej ktoś odczuwa rozczarowanie wszystkim tym sam wewnętrznie jest piękniejszy
Możesz być realistą, ale na swój sposób, że realnie przeżywasz wszystko


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)