Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 14 stycznia 2024

Żyjemy w praniu mózgu analiza mechanizmów

Misz Masz 

Dowód na to że żyjemy w praniu mózgu a to co widzimy na świecie jest tego dowodem 


Wszechświat jest ciałem Umysłu 

Świadomość jest ciałem Duszy

Zdolność jest ciałem Algorytmu Inteligencji

Jedność jest ciałem Oświecenia

Dzieło sztuki jest ciałem Artysty

Firma jest ciałem Prezesa

Matrix Jest ciałem Architekta

Teatr jest ciałem Kreatora Wizerunku 

Symbol jest ciałem algorytmów Projekcji 

Algorytmy Projekcji są ciałem Projektu

Ale też😛 Projekt jest ciałem podświadomej Projekcji (ym..)

Podświadoma projekcja jest ciałem projektu  - ale to też iluzja 

Wizualny Projekt jest ciałem umysłu lub algorytmu inteligencji lub oświecenia... (Lub=i)

Ale też Podświadomość jest ciałem umysłu

Umysł jest ciałem ego lub narzędziem oświecenia wtedy ego znika...

By podświadomość do celów empirycznych była ciałem narracji

Lub podświadomość kreowana świadomością była narzędziem duszy

Pragnienie jest ciałem ego

Ego jest ciałem podświadomości

Cierpienie jest ciałem pragnienia

Jeszcze jest Ciało efektu Lucyfera i ciało Lucyfera 

Ale nie mam już głowy... 💥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)