Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 31 marca 2019

Kryształy Świadek Mentalności Kali Yugi

Kryształowy Świadek Mentalności Kali Yugi

System nie istnieje - to mentalność tylko jest ciemności
Gdybyś spojrzał to byś wiedział, że niewoli w te skrajności
Człowiek nie ma w sobie takich naturalnych skłonności
By tu myśleć systemowo - potrzebuje wtem złego wolności
System to mentalność i charakter - stan umysłu wybranych
Reszta to teatr jest lalek, które mają mentalność poddanych
Jak najbardziej narzuconą, z którą już się pogodziły
Reszta dalej nie rozumie, jednak może nie ma na to siły...
Z tym ,,gwałtem" do systemu niektórzy są urodzeni
Jednak takich jak ja tutaj mentalności nigdy się nie zmieni
Jestem nieustannym światłem - falami wyzwolenia
Nie ma we mnie złego, ale nieraz mam skłonności do cierpienia
To się dzieje, gdy charakter nie pozwala tu inaczej postąpić
Jednak jestem tak świadomy, że nawet w siebie mógłbym wątpić
Więc nie biorę tego na poważnie, to żarty stwórcy są - koniecznie
Jednak lubię pisać odważnie, lubię żyć tu niebezpiecznie...
Cierpienie to stan przejściowy - etap szlifów, hartowania
Później gdy zrozumieć cel nauki - znów jestem nie do pokonania...
I to koło wciąż się toczy, gdy nie spotkam przeciwności
Wtedy myślę dzień i w nocy, by wyzwolić te skłonności
By móc płynąć tu koniecznie, poczuć się znów niebezpiecznie
Aby wstać, jak piorun lecieć, w którym światło błyska-wiecznie (..błyska-wicznie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)