Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 28 marca 2019

Obłędny arystokratyczny naukowiec w przestrzeni ostatniego cierpliwego Mistrza

Obłędny arystokratyczny naukowiec w przestrzeni ostatniego cierpliwego Mistrza

Zamknięty w swojej cierpliwości, gdy inni są imprezowi
Nie mają cierpliwości dla mnie, nie są naukowi...
Nie potrafią być spokojni, a łatwo się ich denerwuje
Sensu w takim harmiderze nigdy jasno nie poczuje...
Tak by wniknąć w psychodelę sytuacji, by nią operować
I tak pilnować sensu, by interesów nigdy nie żałować
Jednak wszystko jest koszmarnym pożałowaniem
Ma cierpliwość nie współgra z nikogo tu działaniem...
Jednak czasem mnie zawoła swym groźnym chrapaniem
Mistrz, który śpiewa bardzo często radosnym hichotaniem
Tak by przestrzeń mi stworzyć przez obserwowanie
Z którego płynie Boga przestrzeni projektowanie
A ja jak meduza kryształowa parzę światłem obłudników
Oni karmią się wciąż strachem oszukanych śmiertelników
Jednak ja się tu pilnuję, światło budzę gdy tak trzeba
By przestrzeń się orzeźwiła oświeconym stanem nieba

Nie karmcie swoim lękiem tych, którzy chcą się karmić waszym lękiem, bądźcie baczni, by budzić w sobie światło !

Światło musi się wydobyć bez pośpiechu naturalnie
Znów chcę tutaj być piorunująco i totalnie
Moc iskrzy się już skrajnie, słowa pewne tu kreuje
Życie toczy się wciąż dalej, a natura to wciąż czuje
Z tego może więc powstawać coś znacznie lepszego
Co z niczego tak urośnie że będzie szkalować ego
Więc nie straszne Ci demony, możesz łatwo je pokonać
Bądź więc sobą, w tobie światło, by móc tutaj atakować
Więc uderzaj jak mistrz Cesarz - Budda dobra panteonu
Nie daj się pokonać chamstwu, które ulepione ze złego nukleonu
W Tobie moc, by manifestować coś od serca złożonego
Co w tym Bóg gra swą melodię, by robić wiele dobrego
W Tobie iskry są wspaniałe, na nic podłość i warczenie
Musisz mieć tu w sobie siłę, by pokonać to cierpienie
Oni karmią się Twym strachem, twoim brakiem ofensywy
Musisz mieć w zanadrzu karty oraz być przy tym cierpliwy
Bacznie tu pilnować swego, być upartym dla pewnego
Nie łudź się, że nie ma sensu walczyć o coś wspaniałego
Jest w tym wartość bezcenna tak jak dziecka tu warczenie
To co chcesz, by było dobrze ma teraz największe znaczenie...

Światło musi się tu palić, iskrzyć mocno i przyjemnie
By odstraszyć to co złe, co tu gryzie Cię przyziemnie
Ja tu światłem, co tu grzeje i nasyca w moce prawe
Byś tu odczuł co tu wzmacnia, motywuje też w zabawe
Trening dobry, gdy bacznie uważając kondycji pilnujesz
Wtedy nie będzie uszczerbku, dobrze się znowu poczujesz
Trzeba robić sobie przerwy zawsze biorąc pod uwagę przeciążenie
Oddech i kondycja mają w tym wysiłku największe znaczenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)