Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

sobota, 16 marca 2019

Jaki to ma sens?

Jaki to ma sens?

Zawsze się starałem, by wszystko było super,
Tyle z siebie dałem, byłem jak komputer
Wciąż działałem, by być ponad to więc spokojny
Po ludzku rozmawiałem nie nawołując do wojny
Jednak ciągle było przykro, gdy presja naginała
Nie rozumiem tego czemu skrzydła mi łamała
Teraz tak okrutnie muszę znosić brak porozumienia
Ciągle żyje w takim bagnie - nie ma w tym wytchnienia
Uwierz że nie było dnia bym nie dawał tu wszystkiego
Zawsze tyle pracowałem, by się spieszyć do lepszego
Jakby uwięziony, nie wiem nawet na czym stoję
Czuję się niepewnie, a to wpędza w paranoję
Zawsze byłem sam, nikt nie poświęcał mi uwagi
Tyle otrzymałem ran mając poczucie zniewagi
Ma rodzina wciąż pracuje, ich starania nieskończone
Ile jeszcze z siebie da, gdy ich życie tak zmęczone?
Nie rozumiem tego dna, że tak musi być niezręcznie
Każdy o mnie tu zapomniał, bym tu cierpiał wiecznie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)