Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

piątek, 29 marca 2019

Pastelowy Więzień Wypaczenia

Pastelowy Więzień Wypaczenia

Wiecznie musimy się kłócić - te dwie odległe sobie ery
Czemu robisz mi złośliwość, gdy ja próbuję być szczery
Na co Tobie jest ta miłość, by trzymać w niepewności
Życie staje się bezpieczne, pełne lęku i marności
A ja jestem nieśmiertelny, ciało nie jest wyznacznikiem
Bóg więc widzi, że Ty jesteś zaciekłym obłudnikiem
Wszystko musi być najgorzej w Twoim zacnym wykonaniu
Ty nie masz żadnej czułości w tymże życia doświadczaniu
Wszystko musi być tak nędzne, nie zostawiasz tu zwątpienia
Jestem pewny, że jesteś potworem - apogeum wypaczenia
Nękasz ludzi tym chorrorem w masce autorytetu więzienia
Nigdy nie pozwalasz mi tu wzlecieć prowadząc do uziemienia
Tak że czuję się jak Jezus wbity z krzyżem w mroki twego uzależnienia
Wszystko jest dla mnie grobowcem masowego zniewolenia
Czy nie widzisz, że nie mogę czysto być i naturalnie
Że Ty musisz zawsze nękać w znieczulicy smutno-skrajnie
Jesteś jak ss man, masz charakter podły - Hitlerowski
Na każdym kroku się wybielasz jako autorytet reżimowski
Wszystko wiesz jak najlepiej - Ty poczwaro złej natury
Na co twoje mi istnienie, gdy Ty czynisz mi tortury...
One trwają tutaj wieczność, a ja uwolnić się nie mogę
Chciałem podjąć tu konieczność - jednak czuję tylko trwogę...
A w przyrodzie nie ma złego, wszystko dzieje się zwyczajnie
Każdy wie co ma tu robić, czyni to będąc totalnie...
Może mógłbym tu spróbować, ale Ty mi nie pozwalasz
Twą logiką wiecznie ciemną w czarno białe mnie zniewalasz...
Znowu musimy się szarpać, tak by cisza mogła wzlecieć
I zapłonąć swą melodią - która gra swą ,,wiecznie wiedzieć"
A Ty tylko działasz podle - to ta chamstwa jest konwencja
Cały świat, cały system - to szatańska jest inwencja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)