Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 17 marca 2019

Ator o grze zwanej życiem

https://www.youtube.com/watch?v=LyZM_qz_Dmg

Ja podejrzewam, że tu toczą się różne gry operacyjne tworzone przez jakiś kreator przez kosmicznych graczy i te gry są w jednej przestrzeni jako każdy człowiek jest wygenerowaną w kreatorze grą i tak jak to obiąłeś - świat się generuje, gdy otwiera się oczy, generuje się gdy się doświadcza, a gdy się zamyka oczy to się nie generuje, choć procesuje. Myślę, że każdy ma swoją grę, jest pewną grą. Czy naprawdę gra, która ma niby dotyczyć wszystkich pozwalałaby wykopywać rzeczy z poprzednich cywilizacji. To znaczy, że po katastrofie np. potopu czy wybuchu to była możliwość tworzenia kolejnej cywilizacji na tej samej ,,mapie"?


Cześć aniele Dziękuję Ci Strzeż mnie Bo w niebie Proszę Ciebie Jestem Jestem Uwolnij życie Niech Płynie Do radości
Każdy z nas jest grą wykreowaną w generatorze i stworzoną do różnych kosmicznych programów, o których nie jest nam dane wiedzieć. To wyższe byty tworzą i konstruują nasze życie podłączając się do nas tak byśmy rozpoznawali to jako zawsze ten sam ,,kamuflaż" jako zawsze to samo odczucie, a jednak przez to odczucia kreuje się w ukierunkowanym znikąd kierunku nasze życie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)