Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

wtorek, 26 marca 2019

Satya Yuga vs kali yuga

Młodym ludziom i urzędnikom toczy się błędne koło bo urzędnicy nie rozumieją słów kryształowych. Nie rozumieją niczego poza ludzką przyziemną logiką. Nie rozumieją że młodzi i starsi mają inne podejście do życia. Młodzi mają duchowe, sprawiedliwe, a starsi ślepe i przyziemne i tacy przyziemni ludzie decydują o moim życiu... Kierując mnie na nieporozumienia przez które tracę radość z życia... ,dlatego istnieje przepaść między starszymi i młodymi. Jest różnica prawda? Dlatego życzę sobie inną organizacje pracy, albo będziemy się wiecznie szarpać co dla mnie jest zamysłem wyższym by tak było i trwało to wieczność. I rozumiem że tu panuje twarda polityka kłamstw, ale mnie nie obchodzi polityka, tylko by sobie przyjemnie z kimś pracować. Mogę pilnować swoich interesów, a i tak będę wykluczony, bo nie pasuje do kogoś wyobrażeń, kto tę bajkę o organizacji pracy piszę- kryształowy suwereno integralny Budda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)