Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 23 października 2017

Życie ucieka...

Życie ucieka, a ja wciąż szukam...
Szukam życia, emocji, prawdziwości ...
Tak mam to, dziękuję mojej wspaniałej dziewczynie...
Za miłość ...
Ale co dalej..., co dalej?

Gdzie jest miejsce pełne śmiechu, wyższego rozumu i bogatych w ambicje rozmów?
Bogatych w ambicje gdzie sytuacja prosi się o to, gdzie nie jest czymś ,,nie na miejscu" rozmawiać odważnie i o wszystkim... Jak wskazuje rozum... 

🙄 Jak zwykle nudy...
Nudzi ten świat...
U niektórych sprawia depresje...
Mnie nudzi... I często rzeczywistość jest koszmarem, a niekiedy jest ,,nietrafiającym" punktem widzenia, taka genetyka, takie życie...
Każdy nakręca się ze swojego punktu widzenia...

Dla mnie brak nudy to podobna genetyka - duszyczka która jest mi ,,podobna" w rozumie
To jest to...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)