Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 18 października 2017

Jestem nikim, zmierzam donikąd...

W życiu albo rośniesz albo malejesz
Twoje życie jest takie jakimi emocjami się karmisz
Wrażliwość jest rozumem, więc bądź w środowisku przyrody
Kieruj się przyjemnością
Gdy wszędzie jest nieprzyjemnie
Zwracanie uwagi na kolory, barwy, nastroje charakteryzuje istoty
 duchowe
A nie realistyczno materialne umysłowo czarno białe ,

Jestem nikim
Zmierzam donikąd
I muszę być w tym samodzielny
Dlatego samolubny
Samolubnie zmierzać donikąd...

Bo wszelka próba wyjścia z sytuacji kończy się dyskusją że albo jesteś realistą albo jesteś chory

Ale ja nie jestem realistą, ja jestem debilem realizmu, ja jestem duchem, mistrzem ducha, gdy inni są debilami ducha
Debilami duchowymi

Żyję tylko tym co czuję
Nie widzę nic innego poza to co czuję..
To co czuję jest dla mnie prawdziwe, tylko to

A tu liczy się tylko realność, dlatego panuje znieczulica, dlatego jest nieprzyjemnie... i fałszywie...
To jest bezwzględna znieczulica...

W myśl ,,ah ta dzisiejsza młodzież, do niczego się nie nadaje"

Patrząc na mnie realistycznie..
Nie mam rozumu do realizmu, mam rozum duchowy...

Jestem Nadwrażliwy, nieuważny w swoim innym umyśle/swoim myśleniu które odbiega od realistycznego
Bez rozumu koniecznego do pojmowania realistyczności, a z intuicją
Zamiast rozumu mam wrażliwość - to jest mój rozum
A realistycznie jestem faktycznie jak taki moralny, empatyczny debil, niestety...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)