Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 12 października 2017

Jeżeli masz do czynienia ze złymi ludźmi

Jeżeli masz do czynienia ze złymi ludźmi niezależnie kim są to im powiedz tak:
Nie kontroluj mnie, nie nadzoruj, nie szykanuj. Najlepszym prezentem jaki możesz mi dać będzie jak podarujesz mi ciszę, przestrzeń w której mogę rosnąć. Cisza to będzie dla mnie najlepsze wsparcie...

Ta przestrzeń da mi warunki, by wszystko się już ułożyło...

Niestety by dotrzeć do takich głuchych i ślepych ludzi wpatrzonych jedynie w swój nos jako zachowują się jak wyrocznie bez rozumu trzeba wiele prób... Nieraz wiele lat...
Ale myślę że jak się powie, że najlepszym prezentem i wsparciem będzie jak podarują Ci ciszę to może wreszcie przesianą niszczyć Ci życie...
Gdy to się zdarzy w końcu minie Ci trauma, która wciąż nie może się zagoić jak oddrapywana codziennie rana i w końcu zaczniesz żyć i będziesz mógł zacząć w końcu dbać o swoje życie i walczyć o lepsze...
A bardzo bym chciał móc odpowiadać za swoje życie, a nie być w ciągłej traumie, gdzie za moje życie odpowiada kto inny kłamiąc bez sumienia... Jak to się dzieje? Dlaczego to od tylu lat dzieje się bezkarnie?





Na każdą logikę trzeba mieć inny rozum, dlatego rozum powinien być elastyczny i weryfikowany przez intelekt
W przyszłości nie będzie umysłu, zniknie umysł jako jedna logika, jeden wyznacznik, jeden schemat..
Gdy kończy się umysł, zaczyna się prawdziwość taka jaka jest. (Wszechświat, a inaczej ,,wszechrzeczywistość")
Wytężają się zmysły i to co tworzą jest jedyne i ostateczne, jest teraz...
To co myślisz teraz, to co robisz... To jest teraz, to się dzieje i nie powróci...
Będziesz dalej nie więcej, nie mniej, jako jestem ,,nikim" czyli ,,prawdziwy" a nie ,,kimś" jako fałszywy, nie sobą...
W przyszłości nie będzie już w ogóle umysłu, będzie jedynie intelekt - inteligencja jako duch, niepowtarzalna logika i bardzo elastyczny rozum.
Obecnie panuje umysł który sam w sobie jest logiką i cały rozum jest jednym z umysłem... Wszystko poza ten umysł jest ,,niezgodne" ,,nielogiczne"
,,niepoprawne" - widzicie jak ten umysł jest ,,ograniczony" i ,,ignorancki" a człowiek egoistyczny względem ,,umysłu"
A przecież mądrość występuje na nieskończoną ilość sposobów,nieskończona ilość algorytmów tworzących niepowtarzalną logikę i jakość właściwości na prawach wszechświata
Umysł to tylko złudzenie, ludzie ,,umysłowi" mają gen złudzenia, gen bycia niewolnikiem złudzenia... To jest samo w sobie ... I nic poza tę granicę nie widać w tej cywilizacji...
Dlatego przybyły dzieci indygo - wędrowcy wszechświata, duchowe hybrydy ludzi... : )
One lustrem, które odbija zło złych ludzi, dlatego ludzie ich nienawidzą, bo to co niedostrzegalne dla zwykłych ludzi i pomijane, dziecko indygo widzi przez swą wrażliwość i staje się lustrem wszelkiego zła, dlatego jest niewygodny, ale jednocześnie jest nadzieją na lepsze i prawdziwe
Ta obecność oślepia światłem każde ,,zło" : ))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)