Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 29 października 2017

Ludzie nietrafiający, genetycznie inni

Jak mam słuchać ludzi genetycznie innych, gdzie ta inność jest uznawana za ,,normalność", którzy nie potrafią do mnie trafić ani jedzeniem, ani rozumem, ani słowem, ani aktywnością...
Przytłaczają, nie trafiają...

Muszę mieć tego świadomość, że mimo ich starań nie mogę na nich polegać, nie ma to sensu...
Nasza obecność jest wzajemnie nietrafiająca, nakręcająca i źle rezonująca jako przytłaczająca...
Wzajemnie dysfunkcyjna...
Ja mam swój świat, oni mają swój, a dla mojego fundamentem jest cisza, a ich świat jest głośny...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)