Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 30 października 2017

Smutno że jestem niepotrzebny...

Po chuj mi te wszystkie bogactwa jeżeli nie sprawiają że jestem szczęśliwy, a tylko powodują, że odrywam się od rzeczywistości.
A gdy zaczynam być obecny w rzeczywistości okazuje się że każdy mnie ignoruje, lekceważy, nie rozumie. A zależy mi na bezwarunkowym zainteresowaniu i wsparciu, bo tylko gdy mam świadomość tej relacji pełnej empatii przez którą mogę wyrazić wszystko co we mnie jest i jest to uwzględniane - tylko wtedy czuję się ważny i potrzebny...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)