Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 22 października 2017

Oczy nierozłącznej całości

młodzi ludzie nie są realistami. realizm to fikcja. Realizm to interes, scenariusz, zaplanowane gówno

Młodzi ludzie to nowa, globalna surrealistyczna społeczność, wspólnota o ezoterycznym wyglądzie i wglądzie. surrealistyczne, wrażliwe na Wszechświat istoty...

Wszechświat Cię wita
Dusza i wszechświat to jedno. Więc gdy mówię to jest głos wszechświata... Głos wiecznej nieskończoności...
Jestem oczami wszechświata,  jestem wszechświatem i wszechświat jest mną, jestem oczami nierozłącznej całości....

Dusza, Wszechświat , to jest melodia prawdy, poezji
Moja mądrość to światło od Boga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)