Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 18 października 2017

Realistyczne spojrzenie....

W myśl ,,ah ta dzisiejsza młodzież, do niczego się nie nadaje"

Patrząc na mnie realistycznie..
Nie mam rozumu do realizmu, mam rozum duchowy...

Jestem Nadwrażliwy, nieuważny w swoim innym umyśle/swoim myśleniu które odbiega od realistycznego, ale jest normalne w ,,gronie najbliższych przyjaciół", gdzie wszyscy jesteśmy w tym jedynym ,,innym" świecie, a nasza obecność jest właśnie tym innym światem...
Bez rozumu koniecznego do pojmowania realistyczności, a z intuicją
Zamiast rozumu mam wrażliwość - to jest mój rozum

Pustka, wrażliwość, intuicja, duchowość, brak realistycznego spojrzenia i rozumu...

To jest spojrzenie realistyczne na to ,,nieporozumienie" którym jestem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)