Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Wifi niebezpieczeństwo

Coś mnie tknęło, by wyjść z domu. Godzina 22,00. Całkiem możliwe, że moja nieszablonowa natura, jednakże w tym było coś więcej - dyskomfort, który można by nazwać wkładaniem mi czegoś do głowy, bym przez ucisk nie mógł spać. Bardzo często powtarza się taki rodzaj dyskomfortu szczególnie wieczorem. Domyślam się, że jest to spowodowane przez promieniowanie wifi które domyślam się - burzy moje cykle funkcjonowania, regeneracji, prawidłowych trybów i wchodzenia w nie. Postanowiłem zacząć poszukiwanie miejsca blisko mego mieszkania, które byłoby czyste od sztormu przeróżnych promieniowań i udało mi się do takiego dotrzeć! Ale moje wnioski jakie z tego wyciągnąłem są bardzo rozczarowywujące. Idąc podmiejską od strony sp17 można się załamać, tam w każdym miejscu szturmuje wiele ogniskujących promieniami źródeł, a na największą skalę jest UPS, które przenika cały obszar. Idąc w stronę widoku pojawia się wifi ,,Widok". Później w stronę dobrzeckiej kolejne. Później idąc dalej dobrzecką jest sztorm wifi. Później idąc w stronę Parku Nad Krępicą kolejny sztorm z TP link na czele. I wchodząc w sam park dalej sztorm i dopiero skręcając w lewo - dopiero tam w głąb parku idąc aż siadając na ławce ujrzałem w telefonie, że żadne wifi tu nie ma zasięgu... Cóż 22,40 w środku parku pośród ciemności, gdzie ciągle ktoś przechodzi i słychać ,,ruchy" które w pewnym sensie otaczają, co może przerażać, ale przynajmniej mogę odpocząć...

I tak myślę, będę tu przychodził jak najczęściej i następnym razem zrobię eksperyment - wezmę w plecak swoje kamienie podnoszące wibracje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)