Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

piątek, 3 sierpnia 2018

Miłosierdzie przyrody

Przyroda to zwierzęta i ogólnie Ziemskie życie - ludzie jako stworzenia nadprzyrodzone zmienili zwierzęta w kanapki i buty i ogólnie zwierzęta stały się traktowane jak nic, jakby nie miały znaczenia. I cała ta nieograniczona przyroda jest monopolizowana - wysysana jak przez wampira byś mógł być dzisiaj niewolnikim na łaskach tych ,,Orionitów-monopolistycznych".
A dla mnie przyroda była i będzie święta.... Jak cały Wszechświat.


Kiedy ułomni ludzie się ze mnie śmieją - moje miłosierdzie że ich dowartościowałem, że mając problemy związane ze mną czują się z tym lepiej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)