Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Asgard

ASGARD poza zasięgiem

Gdy okazję mam, wychodzę często tam
Gdzie wszystko zasięg traci i jestem wtedy sam
Nie ma oddziaływań - ich sztormów i szturmowań
Każdy tryb i cykl wraca do prawidłowych zachowań
I czuję wtedy rytm jak unosi w naturalne stany
One są bajeczne tak, że jestem w nich zakochany...
I widzę, że Asgard jest we mnie, tworzę go obecnością
Czuję, że kiedyś spełni się sen związany z przyszłością
Zapisany w eteryczny plan, który wzrasta ku końcowi
Aby pełnia światła nastała, która nas odnowi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)