Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 9 września 2015

Marny poeta

Jestem marnym poetą, bo nie umiem wyrwać kobiety
Chciałbym tylko jedną, bez żadnej na twarzy tandety
A ja lubię na nie patrzeć jak zerkają swym wzrokiem 
Kuszą każdym gestem, każdym krokiem

Dostrzegłem siebie w jej spojrzeniu i zobaczyłem pustkę
Jakby do jej wnętrza ktoś zamątował kłódkę
Nie wiem jak zareagować, gdy unika ze mną kontaktu
Mimo że ją kocham, choć był koniec tego aktu

Gdy wracają wciąż wspomnienia to nie mogę się pogodzić
Że mimo miłości zdradziła i zaczęła zwodzić 
Czy czas pokaże wszystko, że to co słyszała to kłamstwa?
Jakiegoś cwaniaka, co jest pełen wredności i chamstwa…

Nie umiem jej wyrzucić z serca jakby przeznaczeniem była
I budzącym natchnieniem w sercu moim ciągle żyła
Nie rozumiem na czym to polega, ale tak się sprawy mają
Że tacy jak ja nigdy najbliższych kochać nie przestają 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)