Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 21 września 2015

Sam na sam

Chodź pospacerujemy ten ostatni raz po planecie
Mimo że jestem zamknięty w swym świecie
Chce otworzyć to co zapisane jest we mnie 
Niech to stanie się rzeczywistością-moje pragnienie
Bo w życiu chodzi o to by spędzić je efektownie
A nie imprezować i być nietrzeźwym codziennie 
Uspokajam się i znów buduję mur który mnie otoczy
A świadomość się wzniesie i z przeznaczeniem zjednoczy
Na dworze jest ponuro, ale powietrze ziębi swymi podmuchami
Idealnie rześkie do wdychania, rozkoszuję się tymi falami
Jestem samotnikiem który milczy i działa tworząc cele
Dlatego ciężko odnajduję się na imprezach gdy ludzi jest tak wiele 
Jak się skupić na tym co rzeczywiście właściwe?
Moje oczy przesiąka schiza, stają się zdezorientowane i żywe
A w samotności wciąż staram się odnajdywać
Jest to dla mnie tak ważne jak potrzeba by oddychać
Introwertyzm wskazuje jaka jest moja natura
Być gdzieś na uboczu, bo ludzie to dyskomfort i tortura 
Lubie czuć wolność, czyli stan bez presji 
Świadomość że muszę doprowadza do depresji
Wolę ukierunkować ją w nieznane bez ludzi i ich narzekania
Bo oni ograniczają do dyskomfortu i z męką zmagania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)