Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 20 września 2015

Erotyk

Ślina cieknie z buzi, która jest otwarta ze zdziwienia
Przecieram oczy zastanawiając się czy to sen czy moje urojenia 
Twoje ciało takie piękne, kształty mi się podobają 
Chciałbym tak patrzeć w Twoje oczy i widzieć jak mi się oddają 
Przyćmione Twe spojrzenie, co rusz mrugają powieki
Moje serce bije mocniej, jakbym wziął alkohol i leki
Jesteś tak zgrabna, że mam ochotę Cię podotykać
Złapać Twoją nogę i jednocześnie z Twym wzrokiem się spotykać
Poczuć delikatność wraz z namiętnością 
I wyobrażać sobie skrycie jak oddajesz mi się z miłością
Zatańcz dla mnie, chcę patrzeć na Twój tyłeczek
Bądź moją gwiazdką, nie ma od Ciebie ostrzejszych laleczek
Twój uśmiech powoduje w moich oczach i sercu radość
A gdy zainteresuje Cię ktoś inny czuję niepohamowaną zazdrość
Zatańczmy razem się rozbierając i rzucając za siebie rzeczy
Weźmy butelki wody i wylejmy na siebie litry cieczy
Nie liczę na tani seks, chcę poczuć się baśniowo
W blasku słońca, aż powstałaby tęcza i było kolorowo
Przytulmy gołe ciała i śmiejmy się głośno i wesoło
Chcę swoim czołem dotknąć Twoje mokre czoło
Patrząc wciąż sobie w oczy, bądź mym ukojeniem
Bo wybrałem Cię, z marzenia stałaś się pragnieniem 
Twoje piersi są czymś co chciałbym mieć dla siebie
I tak wtulając się trzymałbym Twe pośladki czując się jak w niebie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)