Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 23 września 2015

Dla pewnej Muzy

Załapałem nić porozumienia, przyszło to nadzwyczajnie 
Sens z Pustki wyzwolił się piętrzony logiką idealnie 
Bratnia dusza? Chyba znam definicję tego z doświadczenia 
To jest coś niezwykłego, milczenie i umiejętność mówienia 
Moja świadomość w tej atmosferze zrozumienia 
Rozkwita w sens teraźniejszości, plącze pajęczynę istnienia 
Która utrzymywać zaczęła moje życie w dobrym nastroju 
Nastraja pozytywnie jakby dla wewnętrznego spokoju 
I mógłbym… mógłbym… tyle ale dalej przejdźmy delikatnie
Bo nie lubię być nachalny bo boję się że zepsuję to totalnie 
Twoje miny, przez każdą czuję smak radości 
I nie wiem czy to zauroczenie czy uczucie …
Rozmył się obraz kiedy dowiedziałem się niestety 
Od mego obiektu westchnień - tej pięknej kobiety 
Że ma chłopaka, wystarczyło mi wiedzieć tyle 
By osłabnąć na chwilę i wyobrażać sobie wlewające promile 
To tak nie miało być, czuję smutek i rozczarowanie 
Mógłbym napisać jej milion wierszy ale na nic me staranie 
Zamykam oczy, czuję nostalgię, chcę się wtulić 
Tak jak się żegnaliśmy tak objąć ją - przytulić 
Ale należy do kogoś innego i stanowczo odmawia 
I czuję ból jak doskwiera, wielki ból mi to sprawia …
Pytałaś czy jestem zły czy coś takiego 
Chyba nie wiem poza smutkiem teraz nie rozumiem już niczego 
Dalej chce z Tobą pisać, myślę że to nam pozostało 
A gdy spotkam Cię dojdę do wniosku - tak być musiało …

1 komentarz:

Odwiedzaj mnie częściej! :)