Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 9 września 2015

Samotność w codzienności

Nie wiem jakie macie przeświadczenie o mnie
Ale patrzę na ten świat samotnie, nieprzytomnie 
Staram się być dumny, żyć spokojnie 
Samotność w swe czeluści pożera mnie 
Odpalam swą pochodnię i myślę o tym co będzie 
Bo mrok moimi oczami jest wszędzie 
Chce mi się spać ciągle gdy nie ma z kim pogadać
Gdy żyję w niezrozumieniu i muszę się zmagać 
Z samotnością, choć staram się odnosić z miłością
Do świata to ten patrzy na mnie z oschłością 
Nie jak na brata a raczej kogoś wyklętego
Zamykam się w sobie i mam dosyć tego

1 komentarz:

  1. Fajny wiersz, ma swój klimat.

    world-chinese-rat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzaj mnie częściej! :)