Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 9 września 2015

List do M

Nawet nie pytałem czy przepadasz w ogóle za wierszami
Chciałbym pomalować Tym Twój świat jak pastelami
By stał się kolorowy pomimo że jest szary i chory
System edukacji jest niczym z Hogwardu dementory
Nie jestem dobry w gadce w cztery oczy z ludźmi otwartymi
Bo introwertycy wolą pisać i pracować za drzwiami zamkniętymi
W samotności, więc ciężko mi było towarzystwa Ci dotrzymać
I wyszedłem na głupka jednak nie chciałem tak przegrywać
Choć może w Twoich oczach tak to wyglądać
To i tak mam wielką ochotę się Tobie przyglądać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)