Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 1 lipca 2018

Jestem.... Jesteś.... Dziękuję

W jestem
Jest Bóg
Jest kreator
Jest wyzwolenie
Jest naturalność
Jest rytm wszechświata
Jest intencja którą dajesz
Jest samospełniająca się przepowiednia, którą oczekujesz
Jest moc
Jest czystość
Jest nastawienie
Jest wszystko i nic
Jest miłość
Jest radość
Jest wdzięczność
Jest nieograniczoność
Jest pierwotność pośród prymitywów
Jest kropla w oceanie i ocean w kropli
Jest zgoda
Jest zaufanie
Jest wolność
Jest wola
Jest wdrożony obserwator
Jest wnętrze rejestrów
Jest bodźcująca inteligencja informacji
Jest uważność
Jest łamanie granic
Łamanie schematów
Nieprzewidywalność
Jestem to czasownik
Czasownikowy proces
Czasownikowe procesowanie
Jestem to pełnia
Jesteś....
Nie zatrzymuj się! Idź do przodu! Nie poddawaj się! Nie schodź ze swej drogi, świadomie dobieraj myśli, bo one są jak intencja, która się urzeczywistnia : )

Wszechświat wynagrodzi Twoje dążenia i do czego się przyczyniasz....

Jestem w ruchu
Chodzę po Ziemi jak po własnym domu
Nic więcej się nie liczy...
Moja rodzina jest globalna
A wszechświat kocha wszystkich...
Bóg czuwa w każdym...
Każda sytuacja to...
lekcja dla każdego...

Moja obecność
A ludzi czuję na całej strukturze energetycznej
A duch weryfikuje ich ,,stany"
Często jest to strach lub inne ,,dysfunkcjonalne stany", aż czuć ciężar na zębach i głowie
Niekiedy delikatna radość i miłość - jest to jak olśnienie...
Jednakże nie warto się do tego przywiązywać, a traktować jako  intuicję na wyższym poziomie, albo element intuicji...
By działać tak jak wymaga sytuacja - gdy sygnał jest kilka kroków w przód jako ,,intuicjo lokacja"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)