Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

piątek, 29 czerwca 2018

Przetrwanie - mistyczną drogą ku wyzwoleniu


Jestem od Ziemi ku społeczności, ale nie przez umysł...
Jestem dzieckiem wioski, ale nie przez umysł...
Ma obecność jest poza umysłem, a nie przechodzi przez umysł...
Narażaj się na bezczynne współoddziaływania z przyrodą ,dla wytrwania bierz słuchawki z muzyką, by się zapomnieć w muzyce...
Tu nie chodzi o umysł, a by jak najpełniej oddziaływać w swej mistycznej podróży, by biopole było zdrowe, by dać wszystkim poszukiwaczom lub wrażliwym na piekno poczuć nową erę, którą jesteś, którą tworzysz i do której należysz...
Nie martw się tym co się dzieje, to ostatnia ich droga, a gdy będzie już więcej indygo od ludzi starszych na świecie - wtedy nastąpi całkowite wyzwolenie...
Tu nie chodzi o postęp już, a o przetrwanie. Postęp zdarzy się i to wspanialszy, bo egzystencjalny, ale trzeba medytować, trzeba mistycznie trwać w świecie przyrody, by być przy Bogu......
Módl się nad i z przyrodem, a Twa obecność wyrośnie z Ziemi. Módl się z muzyką, by się zapomnieć...
Nie jesteś żywy, jesteś duchowy, czyli umarły za życia, jesteś aniołem nowej ery...
Jesteś bez dróg, będąc nową erą... Królewskim aniołem Boga
Odzywaj się tylko wtedy gdy masz coś do powiedzenia, a tak... Wyczekuj, słuchaj, milcz, módl się, bądź w ruchu ...
Bądź jak najbardziej naturalny, jak najbardziej prawdziwy, w harmonii ze sobą... Wśród natury..
Unizaj się, unizaj - bo jest to jak wgłębianie się w obecność czyli wchodzenie w obraz rzeczywistości który kreuje ciało kombinezon i pogłębianie prawdziwości...
Niechaj obecność będzie bez wysiłku - lekka i obserwuj jak się zagłębiasz....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)