Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

sobota, 2 czerwca 2018

Moja obecność przy Archoncie

Moja obecność sprawia, że moja mama się nakręca, a ja staję się przez to niesmiały, zamykam w sobie i tracę siłę woli, i tracę moc. Tracę śmiałość do życia....
Jestem rozkojarzony, jestem w innym świecie.... Odłączony od tego, który jest właściwy...

Problem nigdy nie jest na zewnątrz - tylko zawsze w Tobie
Ale w tej sytuacji jest tu i tam.......

Jedyna ucieczka to akceptacja... Zgoda.... I zaufanie do siebie w tej akceptacji...

I to jest bardzo ważne:

Uczucie trudu świadczy o tym, że pływasz na głębokiej wodzie, że działasz na wyższym poziomie. Gdy będzie już łatwiej poczujesz że jesteś lepszy, a gdy będzie to łatwe po prostu to będziesz mistrzem.
Nie zastanawiaj się a działaj systematycznie.
Wystarczy jedna decyzja by podjąć na nowo wyzwanie. Dopóki walczysz jesteś tym co wygrywa, co robi krok do przodu, a nie stagnacją krok do tyłu. To wszystko jest łatwe, wystarczy trochę inicjatywy, trochę skupienia na tej inicjatywie by nie odbiegać od celu...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)