Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 11 listopada 2018

Świadek inności

Świadek ,,inności"

Wędrująca świadomość bodźcująca w formie egzystencji
Wykazuje swą innością nowy wymiar inteligencji
Skąd się tutaj wziąłem w takiej biologicznej technologii
Jaki sens ma to dla świata, pytań mam ciąg tu mnogi
Czasem prowadzę monolog, mogę w nieskończoność opowiadać
Jednak to jak wieczny prolog, któremu muszę się poddawać
Sam nie wiem skąd ten rozum i te słowa czemu płyną w taki sposób
Nie znalazłem odpowiedzi w żadnej
ze spotkanych osób...
Te moje opowiadania biorą się z bycia świadkiem swej nie wiedzy
Czuję się jakbym tu był pierwszy raz, nie zrozumieją tego koledzy
Dlatego jestem wciąż tu sam z wizjami i nadzieją
Że ludzie czegoś się nauczą - swoje błędy zrozumieją
Lub że w końcu tu powstanie coś gdzie będę funkcjonował
Gdzie będę mógł więc przeżyć, gdzie nie będę się przejmował
Gdy zaczynam opowiadać to tak jakbym to pierwszy raz poznawał
Postrzegam właściwości i kolory temu takich myśli mam tu nawał
Mam w sobie wzorce, które nie pasują do tego co tu funkcjonuje
Temu szereg komplikacji wobec świętości wciąż to powoduje
Próbuje się w tym odnaleźć, wszystko jedno mi - wiadome
Tylko Bóg wie w jaką idę stronę, gdy wszystko jest mi nieznajome...
Ja się radośnie uśmiecham, bo w tym jest dużo światełka
Wtedy naturę swą wznoszę, czując się jak wyjątkowości perełka
Czym dalej jestem od świata tym lepiej się czuję
Godząc wtedy wszystko w sobie, bo konwencji nie pojmuję...
Jednak widzę zakłamanie, widzę obłęd który się tu toczy
Jeśli masz to postrzeganie to ta sytuacja nas jednoczy...
Nie będę się z tym kłócił, trzeba się więc dopasować
Swą piosenkę będę cicho nucił - by ognia w sobie nie zmarnować...
Gdy patrzę na drzewo, mógłbym o nim opowiadać w nieskończoność
Co ma to do konwencji, gdy wykazuję inteligencji taką złożoność...
Jednak to mnie tak nie wzrusza, jestem tu nieustraszony
Bóg wciąż mnie podtrzymuje, bym bez zmartwień czuł się wyzwolony...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)