Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 22 listopada 2018

Gdybym miał pieniądze ...

Gdybym miał tylko pieniądze to bym mógł żyć jak chciałbym
Oddałbym serce bijące - tyle za to przecież dałbym
Jednak zostałem oszukany, szkoła zdrowie mi popsuła
Teraz nie wiem co mam robić - taka ze mnie była guła...
Tyle razy próbowałem żyć jak wielki tu wojownik
W swej twórczości i zapale byłem jak dobry przewodnik
Teraz jestem sam ze sobą - to jest wieczność samotności
Całe życie tak spędziłem - na cóż były me wartości?
Gdy mam inny system życia, inna wartość tu pulsuje
Świat wciąż swoje marionetki na okrągło tu kreuje
A ja życie tu straciłem, źle się z tym wiecznie czuję
To przez ludzi lekkomyślnych, życia już tu nie zbuduję
Mogę wciąż wiecznie napierać, by mieć tu jedzenie
Jednak świat mnie oszukuje, wciąż mnie mami to więzienie
Wciąż mnie wciąga w uwięzienie, bym był zapomniany
A ja przecież się uczyłem, by pomagać i być znany...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)