Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 11 listopada 2018

Ku kryształowym nieszczęśliwcom

Ku dzieciom nowej ery - kryształowym nieszczęśliwcom

Propaganda przeminęła, prawdą już tu się promieni
Co za kłamliwe przesądy, w których wszyscy są złączeni
Jak tak patrzę tu w internet - piszę dzieci autystyczne
Tam są dzieci kryształowe - swej natury więc mistyczne
Nawet aury tam dostrzegam uchwycone na kamerze
Jakie szczęście teraz widzę, że ja jestem dobrze, szczerze
Ja wykiwać się nie dałem, posłuchałem głosu serca
Polska to jest stan umysłu, ona umysł Twój uśmierca
Tak żebyś już tu nie myślał kiedy wszystko pokręcone
Bo tak robią Ci krętacze - dla nich wszystko dozwolone
To jest dowód tutaj na to, że tu nie chcą nowej ery
Ja tu sobie patrzę z boku - znów przenikam te ba(r)jery
Wolę sobie tu wędrować, płuca trzeba tu dotlenić
Co się będę tym przejmować, gdy nic nie chce się tu zmienić
Gdy tak sobie dobrze żyje, pracuje jak mi pasuje
Mam wszystko tu pod nosem - ale jedno mnie nurtuje
Że ja wędruję w wszechświecie obserwując jak z zaświatów
Co to dla mnie? Dobry Panie! Jak ja Bogiem wśród wariatów
Więc się śmiać tu chcę do woli, moja wola, moje życie
Co mnie świat tu dziś obchodzi, gdy się spełniam w tym rozkwicie
Pozytywnie afirmuje - jak zaklęcia to, gdy czuję życia lepsze stany
I tak pomału wędruję - zaraz będę w parku - bo w nim jestem zakochany
Nowa przygoda mnie woła, stan umysłu nie ujarzmi do rozsądku
Pieniądz to nie jest rola, która miałaby mnie trzymać w tym porządku
Odpowiedzialny tak jak umiem, więc pieniądze wciąż wpływają
Więc widzisz, że w tym świecie jestem pracuś, któremu ufają
Bo gdy jestem elastyczny, obowiązek wykonuję
Z cierpliwością słucham i sumiennie tu pracuję
Robię więc profesjonalnie, chcą żebym tutaj pracował
Więc nie patrz tak blado na mnie, bo nie będę się przejmował
To że jestem z innej bajki, mam tu swoje wręcz narracje
Co potrzebne mi w rozwoju - tam wędruję - w te kreacje
I się śmiało tu rozwijam, nie daję się sprowokować
Lubię wędrować do woli, przyrodą się delektować
Mistrzem jestem panowania - zbyt spokojny jak mogiła
Tajemnicą wciąż dla wszystkich - Bóg to we mnie moc jest, siła
Nadal nie ma tu takiego, beze mnie nie ma nikogo
Jeden na milion tu jestem, wibrując samotnie błogo...
Autyzm i ADHD - wrzuceni jesteśmy w jeden worek
Dlatego mnie to wciąż nurtuje i odmawiam ten paciorek
Jednak gdy już tu wyrosłem, nikt uwagi by nie zwrócił
Wszystkich pozamykali - a ja milczę - i nie będę się z tym kłócił
Każdy spacer to przygoda, by przeżywać doświadczenia parapsychiczne
Dlatego tu jestem wolny, mam wizje arcypiękne i mistyczne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)