Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

wtorek, 20 listopada 2018

Niezniszczalny Bóg

Niezniszczalny Bóg

Dla świadka wszystko jest bez sensu, jednak życie ma swe plany
Bóg niech wie i mnie prowadzi, a ja będę skromny i oddany
Zawsze jest więc pora, by do gry znowu wrócić
Przestać się przejmować i się już więcej nie smucić
Życie dla Shivy to nie telenowela, a gra symulowana
Niechaj obserwator się uniży, a świadomość temu będzie oddana...

Jestem słaby jak piękny kwiat
Z wiatrem lecę znowu w świat
Nie mam nad to możliwości
Jak tu lecieć w swej wolności...

W skromności uniżonej jest moc niezwykła - niespotykana
Tam Boga jest świadomość, a Jego wola niezłamana
Ta niezniszczalna wola - na nią świat jest w bezsilności
Dlatego wciąż wędruję, miłość tli się z świadomości
Nieśmiertelna ta esencja, to nie jest więc upartość
To wola Boga niezniszczalna, dlatego brzmi z niej piękna wartość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)