Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

wtorek, 31 stycznia 2017

Lew w oczach Wilka

Jestem Przywódcą poza zewnętrznymi podziałami
Kiedy wy jesteście tylko rutynowymi idei pracownikami
Systemu pionkami, gdy ja jestem anomalią mocy niezależnej 
Mocny jak diament, w stanie gotowości i miłości potężnej
Lwem który biegnie ambicją nad waszymi harmonogramami
Kieruję się tylko priorytetami, marzeniami, subiektywnymi celami
Mam swoje życie, bunt to moich myśli labirynty i ich elektryzowanie
Drzewa które kwitną i rozwijają, a ich decyzji owocami działanie 
Dopełnia się przestrzeń jakby włożyć w nią klucz wyjątkowy
Otwierają się moce najwyższe - opanowują stan umysłowy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)