Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

wtorek, 17 stycznia 2017

Księgarnia

Jestem przywódcą na czele mojej księgarni
Wejdziesz do niej przez szafę jakbyś wchodził do Narnii
W środku zawsze działam według własnych idei właściwych
Gdy coś postanowię to zrobię, należę do tych uczciwych 
Wśród ludzi z pasją, którzy inspirują do życia mądrego
Jestem z nimi, oni ze mną i dla idei dnia codziennego
Jesteśmy tu z własnego wyboru, bo mamy chęć tlumaczoną motywami 
Chcemy dotrzeć do ludzi i zachęcić, by spędzali życie z książkami 
By poszerzać świadomość i wysnuwać wnioski właściwe
Z odczuć natury serca widać obraz tego co prawdziwe 
Nasza księgarnia w której redakcja i aktualne informacje 
Chcę być wiarygodnym źródłem, który ma własne stacje 
Chcę być uczciwy, wiarygodny i prawdą się posługujący 
Zrobię tu biznes w którym będę w środku wszechmogący
Dlatego skuteczny i nie chodzi mi o pieniądze by mieć ich więcej
Mam swoją pasję wynikającą z fascynacji i niewinności dziecięcej
Chodzi mi o efekt, by działało to i ludzie byli szczęśliwi 
A ja będę miał satysfakcję będąc blisko ludzi którzy wartościowi i życzliwi 
Oraz wśród książek które kocham, które są moim powołaniem
Przyjdź do mnie a dogadamy się i ujrzysz mądrość połączoną z działaniem 
Wszystko lustrem tworzącym obraz zwanym zorganizowaniem 
Upraszczając porządek będzie to przejrzystym wyzwaniem 
Weryfikując i ucząc się zgodnie z motywami i inspiracją
Które są Tu ciągłym działaniem związanym z ciekawością i fascynacją 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)