Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

sobota, 7 stycznia 2017

Zdeptany Kwiat (Przez złych rodziców znowu...)

Zdeptany Kwiat (Przez złych rodziców znowu...) - z dedykacją ;)
Wołałem Cię, nie udało mi się, byśmy poczuli się wzajemnie 
Przez okoliczności i Twoje błędy zacząłem patrzeć kamiennie
I chciałem szukać uczuć, które byłyby światłem dla myślenia
Jednak tyran zerwał kwiat i zdeptał przyrównując do kamienia
Zastygł Jego blask w okruchach porządku, który budowałem
I nie widzę siebie w lustrze i jak Feniks już nie powstałem
Jakby coś nagle wyssało życie i zrujnowało sens motywacji
Negując naturalność w procesie przemocy w imię uzurpacji 
Tak łatwo coś zniszczyć i nawet nie przeprosić zostawiając
Jaki ten kwiat biedny, że bez życia w sobie się zapadając
Próbuje coś zrobić jednakże nie ma wyjścia konstruktywnego 
Więc został w znieczulicy zaszczuty z etykietą samotnego 
I wciąż na nowo już, gdy nie zwraca tyran na niego uwagi
Cały czas wchodzi mu na głowę ten but pogardy i zniewagi
I depcze życie, które na nowo chce wędrować w przestworza
Twe słowa są jak brzytwy, by to co zostało zakleszczyła obroża
Bo jak zwierze szczekasz, a nie potrafisz z ludźmi rozmawiać
Nie wiesz co to uprzejmość, jak przepraszać, jak się dogadać
I może śmieszne to dla Ciebie jest, gdy czytać tak przychodzi
Widać, że ten świat w ruiny idzie i na czele z takimi zawodzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)