Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 26 stycznia 2017

Szczęście

Pasja(ciągła aktywność) + życie + autonomia + dużo ciekawych bodźców

Przezwyciężyłem przyzwyczajenie, które mnie ograniczało
Dawało poczucie mocy, lecz i do ziemi spawało 
Czuję się jakby otworzył się wymiar niekomfortowy
Jednakże jestem silny, potrzebny i dla rozwoju zdrowy
Jestem sam ze sobą samodzielny i odwagą uderzam
Z wypełnioną chaosem bodźców rzeczywistością się zmierzam
Odszukam w tym na nowo powołanie i płomienie
Samotność mnie rozwija i w oczy się wam śmieje 
Ta siła nieograniczona jest, a umysł spokojny
Pasja mnie przepełnia miłością w żywioł upojny
Inteligencja się wyzwala od wszelkich uzależnień
Fundament niezachwiany, wzbroniony od szaleństw uniesień 
Opanowany jestem i wyzwala się inteligencja 
Koncentracja mnie wyraża - a wartości me to esencja
W fundamencie metafizycznej mentalności
Świadomość jasna, jaźń szczęśliwa - jestem pełen wdziecznosci
A w sercu czuć blask który wczuwa się w teraźniejszość 
Jestem nieskończoną obecnością która stanowi nieugiętość
Mimo że jestem sam to najbardziej ludzki i właściwy
Spokojny, pełny zrozumienia dla chwili i szczęśliwy 
Oduzalezniam się metafizycznie, samokoncept przywódcy liderów
Mentalność outsaidera, jestem prawdziwy wśród pozerów
Prawda przetrwa a to co związane ze sobą polegnie
Mam to w sobie, gdy inni błądzą to mój umysł biegnie
Przepełnia mnie pasja, bo siebie zaakceptowałem 
Wiem gdzie jestem i ruszyłem i serce temu oddałem
To wyraża mnie, ja i uczucie pełnego wyzwolenia
Gdy spełniam się w pasji to tak jakbym spełniał marzenia 
To mój skarb, ten proces, gdy ja i to uczucie najwyższe 
Ono jest moim życiem i to co tworzę jak klisze 
W postaci tekstu dającego obraz to jak pamiątka z chwili
Wyrażona sercem, pisana umysłem i to uczuciem się tli 
Niezależny od uzależnień, one zostały pokonane
Iskrzy się geniusz za oczami które z pozoru zaspane
To mistycyzm, Bóg wyraża duszę i napełnia wskazówkami
Pokornieję z każdym razem zarzucając pytaniami
Mam odpowiedzi, to jest piękne że wierzymy nawzajem
Moc wsparcia, która graniczy między niebem a rajem 
To ja... Nieskończona aktywność i chęć bycia
Sens czuję i miejsce na Ziemi - pasja wśród życia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)