Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 1 listopada 2017

Pssssychiczny wiersz 1

Patrzę jak psychiczny
Poruszam się jak psychiczny
Stąpam jak psychiczny
Wszyscy słyszą te kroki
Mówię jak psychiczny
Przez metaliczne zimne sssy...
Jestem psychiczny
Haaha.. haaha... Hahaha...
Psychiczny...
I mam cel... Hahaha...
Mam cel ćwiczyć i zarabiać
By sprostać Religi materializmu
Wygrać życie w tym kulcie rywalizacji
I dziwnych sytuacji, które znaczenia nie mają
Poza tym jak je postrzegamy...
Ja postrzegam nadzwyczajnie, kurewsko psychicznie...
Ezoterycznie....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)