Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 13 listopada 2017

Uczciwość

Jestem nieskończonością, nierozłączny i świadomy
Poruszam się ja wolny od wszystkiego wyzwolony
Nie ma nic co zatrzymać mnie może i wyniszczy
Jestem wśród zła, niebo wśród toksyn i zgliszczy
Jeżeli ktoś nie rozumie to znaczy że jest zbyt nieświadomy
Ale ta głupota jest normalna - stereotyp opanował wszystkie domy
Konwencja, która normą i nikt nie poddaje w wątpliwość
By ocknąć się i sam przed sobą wyznać uczciwość...
Że konwencja trzyma w granicach - głupoty i obowiązku
A mądrość to przekroczenie granicy tego związku
Między fikcją, a duszą - wtedy zaczyna się coś niezrozumiałego
O co będzie prześladować każdy głupiec z wielkim ego....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)