Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 9 listopada 2017

Kalisz - Oświęcim...

Byłem w pośredniaku

Jak zwykle dali chujową robotę

Ciekawe kiedy będę żył tak jak chcę 🤔
Mówię przemęcze się i tyle...😐
😝😝 Takie życie

Ale jak idę np do Amber

Mam wrażenie że tam wszystko jest ustawione po znajomości i z góry obserwuje Wielki brat

Wszędzie jest poustawiane według układów rodzinnych

5 Lo to chyba jedna wielka mafia nie mająca nic wspólnego z tym by było dobrze

A robi tak by zarabiać i ludzi ma w dupie

Wszędzie pojebana lub ustawiona po znajomości sytuacja

Ludzie po zawodówce mają najlepiej : p

W tym Oświęcimiu - Kaliszu

A w Asnyku np. Jest inaczej...

Byłem to widziałem... Inne podejście ogólnie i ludzie normalniejsi

A nie że szczuje się ich w jak w piątym i rozkazuje i krzyczy...

To że w gimnazjum była wielka patologia i miałem załamanie nerwowe, to że w liceum nauczyciele byli sztywni i agresywni nie znaczy żeby mnie skreślać, bo ja się z tymi sytuacjami przez które przechodziłem nie utożsamiałem...

Powinni mi dać za to wszystko odszkodowanie, albo przeprosić, a oni jeszcze mi wmawiają, że jestem chory nie rozumiejąc mojego spokoju i wrażliwości...

Ten Kalisz to jak obóz dla żydów, tu ludzi się traktuje źle...

Każdy uważa się tu za lepszego, a Ci co najbardziej marudzą to mają pstro w głowie, a Ci co wiedzą lepiej i są cicho, bo rozumieją to oni są skreślani...
Mam wrażenie że tu pomoże tylko koniec świata...
Bo to jest paranoja...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)