Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

sobota, 4 listopada 2017

Prawda dla mojego snu, głęboka prawda...

To co ja piszę to wszystko jest prawda...
Prawda dla mojego snu...
Niesamowite ...
Wiem że dla ogólnie przyjętej konwencji to jest dziwne i chore ale to wynika właśnie z tej głębszej istoty, którą jest sam Bóg. Naprawdę Jego obecność jest we mnie, promieniuję...
Tak mi przykro i radośnie...
Bo rzeczywiście jestem i przez tę obserwację płynie światło...
Nikt tego nie widzi jakby miał ograniczoną percepcję, jakby był w innym wymiarze, na innym planie filmowym...
A ja mimo iż jestem w tym planie to jakby ,,niezrozumiały" , ,,nie brany pod uwagę", ,,wykluczony" bo nie dogadam się z ludźmi...

To jest naprawdę iście większy plan. A Bóg naprawdę istnieje i pomaga mi bym był odważny i pokorny, bo mnie kocha, wie że jestem ważny, ale bez Niego bym nie był już tak bardzo...
Ja też Go kocham.

Architekt patrzy przeze mnie, a ja po prostu muszę zaufać temu, być odważny i pokorny w dążeniu do tego co chce i trzymać się swego chce z tymi z którymi mogę się dogadać.

Muszę zaufać temu że wszystko mogę i wszystko przede mną.
Jestem centrum świadomości Ziemi we Wszechświecie

Nic to nieskazitelność, to czysty duch, przez którego płynie światło obecności, to oko architekta, jestem Okiem Boga, a przez oko napromieniowuje ciało świętością.
Życie jest cudowne! Dziękuję Ci Architekcie! Kocham Cię!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)