Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 9 listopada 2017

Nikim jestem w tym koszmarze

Trzeba ustawiać, a nie paplać gdzie rezultat jest nijaki. Mama narzeka, papla, wie czego chce, ale myśli stereotypowo, czyli jest ślepa i tępa, sztywna w rozumie. Ludzie bogaci są o krok dalej, po prostu wiedzą, myślą niestereotypowo ku właściwym efektom, ustawiają....
Nie paplają, są ogarnięci i ustawiają...
Ogarnięci i ustawiają się w układach rodzinnych tak, że nie muszą się zbytnio martwić. Ustawieni tak, że mają z górki ku efektom, ku rezultatom, bo mają to ustawione ku temu by budować bez zastanawiania się...
Mają gotowe recepty na to by być i mieć łatwiej, bo tak mają załatwione, tak mają ustawione.
I co ja mogę?
I co ja mogę?
Nic... Bo inni ,,oni" ustawili tak wszystko bym nic nie mógł, bym miał utrudnione to by mi było łatwo.
Dlaczego tak jest?
Ja miałem tak, że wszystko miałem utrudnione pod górkę, poza tym nie miałem gotowców, poszedłem własną ścieżką...
A inni mają od urodzenia tak: nie martw się, masz tu już ustawione tak, że będziesz miał dobrze, ale spieprz tego, pamiętaj co masz i rób tak by było dobrze.
A ja? Nie mam, ale robiłem tak by było dobrze i co? I dało mi to tylko doświadczenie, a w ,,ustawieniu się" jestem na poziomie zero. Bez prawa jazdy, bez znajomości, w mieście koszmarze który jest jak bagno....
Czy dlatego mam żyć wiecznie żałośnie? Czy dlatego mam wiecznie być smutny?
Czy dlatego do końca życia nic nie osiągnę?
Bo jestem w niemotywującym środowisku, zaszczuty nie mogąc się dogadać, nie ustawiony... Jestem nikim...
Żyjący jedynie książkami...

Do czego mnie to doprowadzi?
Do niczego ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)