Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

piątek, 15 grudnia 2017

Powoli przez różne próby

W życiu różnie jest, bo funkcjonują paradoksy i różne sytuacje
One są wbrew oczekiwaniom i niezależnie od tego kto ma racje
Trzeba być rozsądnym - nie opuszczać siebie
Bo próbując tych owocu spadniesz w piekło, a byłeś w niebie
Czasem coś nie wyjdzie - trzeba to naprawiać
I się starać, by złych kroków już nie stawiać
Jeżeli chodzi o dziewczynę - musi być grzeczna
Inaczej staje się dla mnie niebezpieczna
Bo potrzebuję spokoju, by móc czuć się idealnie
Ona czasem go burzy i jest później fatalnie
Nie może się zbliżać do mnie, musi dystans zachowywać
Ale też się nie oddalać, by relacje tę utrzymać
Bo jesteśmy szczęśliwi, tylko istnieje przyczyna
Która zostawia ślad, którego trudno się zapomina
Jest nią twa skłonność do paradoksu pomijania
Życie to nie film, ani też nie oczekiwania
Proszę Cię raz kolejny, dostosuj się w dystansie
Bo ja brnąć muszę przed siebie będąc w swoim transie
I nie waż się przerywać tej chwili spokoju
Bo szykuję swe energie do następnego podboju
Nie pytaj dlaczego, obserwuj i mnie przytul z miłością
Bo nie oczekuję nic tylko byś spojrzała inną ,,wrażliwością"
Gdyż zazwyczaj przesadzić musisz zamiast móc powoli
Obserwować i się cieszyć, a nie ulegać traceniu kontroli...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)